Solen och värmen är här..

Publicerad 2009-06-25 11:59:18 i Allmänt,

.. And I like it!!
Gud så underbart det är med sol och värme, lite tråkigare är att jag måste springa runt med en ortos på benet men världen går inte under för det. Jag har i alla fall lyckats få ett randigt ben, mycket snyggt måste jag medge..
Men nu när jag ligger ute och solar så tar jag faktiskt av mig ortosen för jag ligger ju ändå helt stilla lixom. Ingen med att ha den på då, kan lika gärna vila benet från den istället!

Hoppas ni har det riktigt bra där ute i värmen för det har jag, trots att det rinner svett om hela mig men jag är glad ändå. Jag jobbar ju på brännan lixom ;-)


Bild från Midsommarafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela