Soliga dagar, me like!

Publicerad 2009-06-27 16:22:53 i Allmänt,

Både igår och idag har jag legat ute och stekt hela dagarna, igår var jag i Tanto med Michelle, Malin och Nathalie vi hade pick nick och sådär. På kvällen blev det att åka till Michelles pappa så där var jag hela kvällen sen.
Idag har jag varit med Ronja på Långholmen och solat, jag har till och med lyckats doppa mig i havet. Det var behövligt. Jag har blivit riktigt brun men även ganska röd också. Inte så bra när man bara har en låg solskyddsfaktor hemma.

Nu är jag för närvarande hemma hos Ronja men ska åka hem typ nu!!
Bilder kommer senare idag!
Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela