Soliga dagar!

Publicerad 2009-06-23 23:18:22 i Bilder,

Underbart när solen skiner upp vårat vackra land Sverige, jag verkligen älskar solen. Slänger mig alltid ut tidigt på morgonen för att sola och jobba på brännan!
Idag var det upp tidigt för jag skulle träffa Sandra, hon skulle göra ett ärende och jag följde med som sällskap. Sedan gick vi till Nancy's i S-tälje centrum (stad) för att köpa oss lite frukost. Ingen av oss hade ätit på morgonen. Det var gott, vi satte oss nere vid Maren för att förtära våran föda! =)

Efter det så åkte jag raka vägen in till stan för jag skulle träffa min sjukgymnast, var ganska tidig men för sen för att hinna hem emellan. Så jag gick en vända på stan, stannade sedan på S:t Eriksplan för att fixa till ortosen och få lite extra sol på mig. Det gick bra hos sjukgymnasten, hon tittade bara lite på knät och gav mig lite övningar jag ska göra. Så ett snabbt besök blev det.

När jag kom hem gjorde jag iordning lite mellanmål och lade mig på baksidan och läste Harry Potter och solade massor. Det var trevligt.

Nu på kvällen har jag kollat på Sverige - Serbien. Woho, Sverige vann =D


Sandra sitter och predikar om ett av våra vanligaste samtalsämnen, killar!

Därifrån köpte vi våran furkost, man fick en baguette (valfri fyllning), en dricka, en muffin och ett äpple för endast 40:- !! Det ni! ;-)

Lingondricka satt på sin plats, oerhört gott!

Jag i solen.

Änderna som fick lite muffin av oss, sen kom hela landets fåglar. Eller fiskmåsar och änder iaf!

Sandra delar alltid med sig av sin charm, jag älskar den där människan!

Bryggan vi satt på och tre fiskmåsar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela