TEMAFEST!

Publicerad 2009-06-13 19:05:59 i Bilder,

Ikväll är det dags för Party! Melina och Alexandra ska fira att de fyllt 18 år, det ska bli riktigt roligt då dem ska ha tema fest. Temat är HOLLYWOOD! Och gissa vem jag ska vara.... Tänker inte avslöja utan ni ska få gissa ;-)
Här ska ni få se en bild, och jag säger bara en sak. Det är en lätt gissning!



Rätta svaret säger jag väl imorgon eller något! Sitter sällan vid datorn nu för tiden, känner att jag uppdaterar alldeles för sällan. Men jag ska bättra mig, jag har ju trots allt sommarlov men då vill man inte sitta vid datorn. Eller jo, det är okej när det regnar om man inte redan har något annat inplanerat.

Ha en underbar kväll för det ska jag ha!

Darling krya på dig!

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2009-06-13 19:56:48

du ser ut som christina aguilera ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela