Vilopaus i grannhuset

Publicerad 2009-06-16 18:17:18 i Allmänt,

Jag tröttnade på att sitta hemma och fick lite ont i benet, var tvungen att röra på mig lite. Gick över till Michelle som bor 3 meter från mig och satte mig vid en bärbar dator här i soffan framför tvn. Haha, vilken jäkla soffpotatis man kommer bli. Och man blir sjukt sysslolös så jag vill ha mycket besök nu i början när jag kanske inte ska röra mig överdrivet mycket..

Fast nu har pappa kommit och jag ska hem och äta, dag 3 med festivalbilderna kommer efter middagen!
Kraam!

Kommentarer

Postat av: Laura, mamma till Kasper

Publicerad 2009-06-16 19:19:03

sv: Åh tack så mycket! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela