Älskade vännen!

Publicerad 2009-03-04 19:09:33 i Allmänt,

Idag så var det skola som vanligt.. Det gick väl fint, fick tillbaka mitt Etik - prov fick G+. Jag är nöjd trodde lixom jag skulle få IG så jag blev nöjd!
Skolan var ganska seg som vanligt, efter skolan gick jag hem och letade massa fakta om äggdonation och reproduktiv kloning som Sandra sagt att jag skulle göra så då gjorde jag det. Duktig som jag är. Vi ska göra vårt arbete bäst!

Sedan efter det åkte jag in till staden för att ÄNTLIGEN träffa min älskade vän Nicole. Har inte träffat henne sen i oktober, helt sjukt och vi typ bodde ihop i 8 veckor i somras. Helt crazy! Men men, vi snackade massor och hade det trevligt. Jag blev till och med tårögd när jag träffade henne, herregud så känslig jag är.. Men men, skönt att träffa henne. Nu ska vi i alla fall ses fler gånger än 1 gång i halvåret!

Snart ska jag gå från datorn om jag lyckas.. Sandra om du läser det här ring och skäll på mig då! Jag har ju matteprov imorgon, borde läsa lite mer i boken. Kanske lösa något tal här och där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela