BEVIS!!

Publicerad 2009-03-31 16:41:55 i Bilder,

Här är ett bevis på att JAG har badat ISVAK! Wohoo, såå sjukt kallt det var!


Jag gör mig redo...


Tvekar en stund vid kanten, usch jag ville verkligen inte gå i...


Kallt, några tårar kom de nog. Haha lilla mesen. Sen låg jag där en stund..


Hualigen, strax efter detta började jag ta mig upp!


Äntligen uppe!

Och far att få gå ner i vaken var man tvungen att säga "Kapten, Linnéa anhåller om att få gå i vaken", och för att komma upp var man tvungen att säga "Kapten, Linnéa anhåller om att få gå upp ur vaken" och man fick inte stamma eller hacka när man sa det. Man var alltså tvungen att ligga där i tills man slutat hyperventilera etc.. Kallt!

Kommentarer

Postat av: Melina

Publicerad 2009-03-31 23:21:37

När fick du bilderna? =O

Postat av: Svar till Melina!

Publicerad 2009-04-01 15:54:57

Jag fick bilderna på ett USB minne av Axel.. Men har du ett sånt kan jag ge dem till dig! :)

Postat av: Leonora - The Magic Memories

Publicerad 2009-04-01 16:01:42

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela