Den trötta lördagen som blev lång

Publicerad 2009-03-22 22:17:14 i Bilder,

Igår så var jag otroligt trött, upp efter bara 3 timmars sömn och träna småbarn. Sen gick jag hem och slöade ett tag vida datorn tills Tina kom. Då skulle vi färga hennes hår. Hon vill bli blond så vi skulle fixa lite så hon åtminståne kom närmre det blonda hållet.. Fick inget bra kort på henne för hon ville inte vara med..

Det blev inte riktigt blont, men blondare iaf! Det var huvudsaken. Hoppas du blev nöjd Tina!

Sen var det middagsdags, hela familjen var här plus systrarnas pojkvänner. Det var gott. Jag åkte sedan till Södertälja för att träffa älskade Sandra, vi satte oss på ett fik och snackade. Det var riktigt trevligt! Vi måste göra det fler gånger tycker jag!

Sötnosen!

Sandra drack Kaffe Latte (inte gott), jag drack Söder Te (mycket gott) :)
Lite senare inhandlade jag även en kanelbulle, eller Sandra var så snäll så hon köpte den till mig! Den bullen åt jag säkert upp på 2 sek, Sandra hann smaka en liten bit sen skrev hon ett kort sms tittade ner på aschetten (stavning?) och kollade vart bullen var.. Hehe den hade satt sig så fint i min mage då :)

Efter det åkte jag hem igen, eller till Tullinge. Skulle möta upp Malin. Hon var full så jag var tvungen att hjälpa sötnosen hem. Herregud, hon var så söt och så himla rolig!

Fyllot!

Älsklingen och Jag!
Kärlek till tusen! <3

Lördagen som skulle bli en dag med en tidig läggning, blev tvärtom. Kom hem prick midnatt, stupade i sängen och sov till 13 idag söndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela