Earth Hour Show!

Publicerad 2009-03-29 17:40:38 i Bilder,

Igår var det en hektiskt dag, hände något hela tiden. Eller jag gjorde något hela tiden. Det är roligt!
Först träna mina barn, det gick bra fast dom var riktigt busiga idag och var väldigt livliga. Och gud så många 3-åringar jag har fått! Hela galet, men nu kommer jag nog inte få några fler man kan inte vara för många då småbarn ofta har det svårt i större grupper av barn de inte riktigt känner så bra.

Sen åkte jag till Södertälje och kollade på E.M.D. Haha jag vet kanske liite fjortis men wtf. Erik är snygg och dom är faktiskt lite småbra så man måste ju passa på när dom är i närheten lixom!

Efter det så åkte jag in till stan och gick på Vernissage, haha, det låter vuxet. Japp, jag nämnde ju det tidigare i bloggen, utställning på Alvaro Tapias skisser och målningar till Harry Potter. Jag skulle verkligen vilja ha en sådan då dem var riktigt snygga men att slänga ut ca 10 000 kr känner inte jag att jag har råd med...

Middag hemma.. Sen bar det av till Skansen med Michelle. Vi skulle på Earth Hour Show. Och även där skulle jag få se E.M.D! Fick även se en eldshow, Sarah Dawn Finer, Molly Sandén och A Camp, vi kom lite sent så vi såg inte hela showen. Där på skansen mötte jag även Ronja och hennes armé med vänner. Efter showen mötte vi Lina och hennes kompis, de hade stått inne i gröten och vi orkade inte ta oss dit.
Efter Skansen blev det Donken och en snurr på stan sen åkte vi hem!



EMD i Södertälje


Michelle och jag på väg in till Skansen


Jag säger då det, här var det mörkt! Svart som natten!
Tittade man ut över vattnet, eller till "andra sidan" Skansen var det helt svart. Bara vit dimma, det var riktigt mäktigt att se att Stockholm verkligen var engagerat i detta! Otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela