Fredag..

Publicerad 2009-03-08 16:42:33 i Bilder,

Japp, har ju inte uppdaterat på länge.. I fredags var jag i skolan som vanligt..
Det var en ganska rolig svenska lektion...



Jag tror bestämt att Sandra har blivit mitt fotograferingsoffer eller så, har bilder på henne på hela min dator!

Fråga mig inte vad Jocke och Jalle gör.. hahaha..


På kvällen kom Lina hit, sen mötte vi Malin och sen hamnade vi hemma hos min konfirmationsledare.
Det var trevligt... Satt och snackade och så hela kvällen, kom hem typ 3 på natten..

Sötaste Lina!

Min outfit, huvudet fick inte plats på bilden, höhö.. :)

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-03-09 20:45:24

jag har inget minne av att du har tagit det där kortet på mig... :S

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-14 16:00:21

Läst igenom din blogg, rolig sådan.

Ska vara roligt att följa den, länkade även in på din klass. Skriv lite mer där. Skrev en kommentar där också.



men usch, vilka knubbis händer, vems? :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela