Gympahallen..

Publicerad 2009-03-05 22:07:36 i Allmänt,

Var och hälsade på i gympahallen idag, mitt gamla lag. Det var väl trevligt, den tränaren jag står närmst var ju självklart inte där. Men det var kul att säga hej till alla, även fast man inte känner sig allt för välkommen. Av vissa gör man men vissa bryr sig inte alls, saknar verkligen gymnastiken men tyvärr inte just det laget.. Tråkigt men så är det.

Jag och Sandra hade en sjukt kul dag i skolan idag, och på vägen hem. Följde med henne ner till tåget. Åh herregud båda två höll på att kissa på oss.. Och vi har förberett charader till tågresan på söndag! Vi kommer ha sjukt roligt!
Vi ska ju till ARVIDSJAUR med Räddningstjänsten, åker på söndag kväll kommer hem nästa lördag morgon... Usch så kallt det ska bli.. Men roligt roligt :)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-03-08 01:32:16

GUD VAD JAG KOMMER ATT SAKNA DIG NÄR DU ÄR DÄR BORTA ;( <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela