Hektiskt!

Publicerad 2009-03-16 22:48:37 i Allmänt,

Tillbaka till det verkliga livet och skolan. Idag kom man till skolan och möttes av oförberett prov i körkortsteori, sen var det prov i Info. & Layout.. Efter skolan varvade jag ner en stund för att sedan träna mina barn, dom är såå duktiga!
Skulle handla lugg godis på väg hem, men hade glömt kortet hemma. Men när jag kom hem fixade jag popcorn istället :)
Har suttit och pluggat ikväll och är helt död, imorgon blir det också bara en massa plugg, har prov och redovisning på onsdag.. Jobbigt..



Och jag är så generös att jag lägger upp denna otroligt vackra bild på mig från igår, skulle plugga men somnade helt på tvären i sängen och med alla kläderna på. Jag är så söt när jag sover! :)


Bilderna från Arvidsjaur kommer, men när jag har lite mer tid att fixa det!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-03-17 13:08:01

naaww, gud vad sött linnea :)

Postat av: tina

Publicerad 2009-03-18 17:15:29

hahahahahahahahaha du är så söt linnéa :)

Postat av: Natta

Publicerad 2009-03-18 20:46:08

HAHAHAHHhahahahaha XD XD.... vad söööööööööööt! :D underbar bild fan xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela