Hufvudstaden Stockholm

Publicerad 2009-03-27 17:54:40 i Bilder,

Igår var jag och Malin i staden. Det var trevligt, hon skulle köpa lite nya kläder för hon ska ut och festa i helgen. fast hon ville hitta lite andra kläder också och det gjorde hon kanske.. Eller hon köpte en klänning, hög midjekjol och en tröja + en bh. Jag, för en gångs skull, köpte ingenting förutom fika och middag..
Vi hade varit inne i stan ett bra tag sen ringer mamma och frågar hur jag ska göra med middagen, jag fattade inte riktigt vad hon menade.. "Ja vi har ju glas på hela vårat bord, vi får inte plats så vi tänkte äta ute.." .. Japp så jag fick äta inne i stan med Malin..

Anledningen till alla glas på borden är för att vi har lagt nytt parkettgolv i vårat vardagsrum och för att kunna flytta på våra vitrinskåp och bokhyllor så var vi tvungna att tömma dem, så då fick innehållet stå på köksbordet..  Och idag får vi hem våran nya soffa, hoppas den är snygg. Har ej sett hur den ser ut!


I väntan på tåget in mot staden...

Vi fikade Brownie&IceCream, Mm ljuvligt..

Min snygga kompis...

Våran middag, vi tog samma maträtt. Kyckling och pommes ;)

Både när vi fikade och åt middag blev båda vi helt inne i vårat fika/våran mat så vi satt där och åt helt knäpptysta.. Man brukar väl säga att maten tystar mun? Och japp, våra munnar blir tysta först vi får något att knapra på :)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-03-28 01:12:35

jag älskar oss! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela