Ledig kväll!

Publicerad 2009-03-18 18:48:27 i Allmänt,

Ikväll är jag LEDIG! Inget plugg ingenting, idag tar jag en paus. Ska försöka komma i säng tidigt också så man får sova ut någon gång. Jag kör ju slut på mig själv snart känns de som..
Så ikväll kommer iaf en del av bilderna från Arvidsjaur komma upp här på bloggen, får se hur mycket jag hinner med och hur mycket blogg.se vill samarbeta med mig :)

Idag har jag bara varit i skolan, som vanligt, hade prov och det gick okej. Efter skolan åkte jag till Huddinge och träffade Denice. Vi gick och fikade och snackade massor, det var trevligt!

Nu ska jag börja lägga upp bilder på klassbloggen, sen blir det min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela