Lördag..

Publicerad 2009-03-08 16:53:51 i Bilder,

Under lördagen tränade jag mna barn, tog en promenad med Malin och var på middag med familjen hos våra kompisar! Allt kommer i bilder!


Vi var och hälsade på Malins fina katt Maja! Så söt katt!

Jag och Malin! <3

Malin skor in the snow :)

Kvällen..


Vi hade den öppna spisen tänd då dom hade ganska kallt i sitt hus!

Elias, han och jag har känt varandra sen BB typ :)

Lillasyster..

Jag, trötter...

Det var trevligt, god mat och trötta människor. Tog bussen hem med syster och satt vid datorn sen somnade jag gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela