Monday

Publicerad 2009-03-02 19:57:45 i Allmänt,

Idag är det måndag, men jag hade studiedag så min första skoldag efter sportlovet är imorgon :)
Idag har jag umgåtts med Michelle och Sandra, det var mycket trevligt. Fast vi var onyttiga.. Skulle plugga sen men var alldeles för slut i huvudet så det gick lixom inte.

Barnen på gympan var jätteduktiga idag, det lärde sig första delen på friståendet idag. Det gick finemang tycker jag. Så de blir nog allt en tävling för dom sen i April!

Igår såg jag på Vasaloppet och färgade Tinas hår, det blev fina slingor hoppas hon blev nöjd men det tror jag allt. Hon vill nog inte att jag lägger upp en bild när hon sitter med den där bebismössan av plast med hål i så jag hoppar över det :-)
Var ute och gick med Tina och hennes hund sen mötte jag upp Malin och gick med henne. Mysigt.

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-03-02 21:08:30

Du trodde alldeles rätt :) Jag vill inte visa mig som en förvuxen bebis. Men jag blev nöjd med håret, puss <3

Postat av: Annika

Publicerad 2009-03-02 23:30:21

Ser med stor spänning fram emot att se era barn tävla..jätteskoj verkligen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela