Operation, IGEN!

Publicerad 2009-03-27 18:05:31 i Allmänt,

Jag var ju hos Ortopeden igår.. Ja vad ska man säga. Enligt MR - bilderna kunde han se en menisk skada. Och han kände på och jämförde rörligheten i knäna osv som dom alltid brukar göra. Och ja, mitt högra knä som då redan är opererat en gång har ju mer rörlighet än det vänstra.. Enligt va ajg berättade tyckte han att det lät som något inte stod rätt till. Men om jag skulle opereras igen var upp till mig, själklart vill jag opereras så jag blir bra!

Så eftersom han misstänkte skada i menisk och kanske inre ledband så blir operationen under narkos, som förra gånge, och operationen kommer att äga rum inom 1-2 månader sa han. Brev skulle skickas hem. Så nu är det bara att vänta, opererar jag menisken kanske jag kommer få en ortos.. Jag hoppas att jag ändå kan åka iväg på Sweden Rock. Eller jag har redan bestämt mig jag SKA åka på Sweden Rock!

 Så här kan en ortos se ut...

Kommentarer

Postat av: Natta

Publicerad 2009-03-28 15:16:43

Shiit, vad jobbigt att gå omkring med en sån där o.O... ser iaf jobbigt ut :P... Hoppas att det blir bra efter den här gången!

Postat av: sandraa

Publicerad 2009-03-28 17:32:28

ahahhaha mitt ben och mitt stökiga rum xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela