Städtanten

Publicerad 2009-03-25 16:40:00 i Allmänt,

Idag fick jag sluta tidigare, det var riktigt skönt för jag kom hem redan kvart i 1 på eftermiddagen. Så jag kom hem tog mig ett glas apelsinjuice och satte mig ute i solen och solade i sisådär en halvtimme eller så. Riktigt skönt, nu vill jag att vårvärmen ska komma så man inte behöver ha på sig lika mycket kläder...

Sedan tog jag i med hårdhandskarna och började städa mitt rum det såg förj*vligt ut på riktigt. Så jag har rensat lite i garderoben och flyttat på vissa grejjer så mer av mina kläder jag faktiskt använder ska få plats.. Tänk att man har två garderober och en byrå med kläder och ändå så får inte allt plats! Snacka om i-landsproblem..

Just nu sitter jag och väntar på maten, först ska vi äta potatis -och purjolökssoppa sen blir det VÅFFLOR!!! =D


Bilden bjuder jag på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela