Filmkväll med godis!

Publicerad 2009-05-22 13:08:22 i Film,

Igår var jag helt borta, hade världens huvudvörk och orkade verkligen inte med någonting. Sov typ en timma innan middagen, sen fick jag lite pengar av mormor så jag tog med mig Michelle ner till centrum och köpte godis. Sen kom jag hem, fikade sen gick jag och lade mig i sängen med godispåsen i högsta hugg och kollade på två filmer. Först ut var "Coyote Ugly" grymt bra film. Har älskat den sedan jag såg den första gången. Sedan såg ag på "8 Mile" också älskat sedan jag såg den första gången. Två filmer med mycket musik och som man kan se på om och om och om igen :-)


Två helt underbara filmer, se dom om du inte sett dom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela