04.30

Publicerad 2009-11-12 06:29:46 i Allmänt,

Då ringde min väckarklocka, jag tror till och med att den ringde klockan 03.00 första gången..
Jag blev alldeles less på mig själv för att jag inte kom på något vettigt att skriva i mitt tal så jag gick och la mig och tänkte om jag sover några timmar och sedan går upp och skriver talet så kan jag sova lite till sen.. Inte orkade jag upp klockan tre heller, men halv fem imorse så klev jag ur sängen.
Jag var så förbannad att jag till och med gick och la mig med kläderna på så här sitter jag färdigklädd, ska dock byta kläder innan jag går till skolan.. Pappa kom upp och trodde jag suttit vaken hela natten men nä, så duktig på att vara vaken är jag inte.

Nu är talet klart, PM:et är klart och jag är inte trött. Än i alla fall. Jag kommer nog vara lagom trött ikväll efter att jag har jobbat. Jaja, jag har slufört mitt uppdrag nu ska jag äta frukost!

Hoppas ni får en fin torsdag allesammans =)

Kommentarer

Postat av: Diana ♥

Publicerad 2009-11-12 11:02:12

ok, jobbade min man som innan. Trivs du?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela