07.00 imorgon bitti

Publicerad 2009-11-03 22:42:40 i Allmänt,

Då ska man stå på skolans parkering för att sedan åka ut till Nynäshamn och vara med på storövning med räddningstjänsten. Det ska bli kul, kanske lite kallt. Men det kommer förmodligen inte bli en jättelång dag dock får vi se hur det blir med den saken eeftersom dom kan vara duktiga på att dra ut på tiden. Hoppas inte.
Alltså ingen skola imorgon, jag ska leka skadad.
På kvällen blir det friståendeträning helt underbart ju, hoppas vi köra lite styrka annars tänker jag göra det själv för jag vill faktiskt ha lite träningsvärk nuu!!!!

Prosit, jag nös :)


Men om jag ska orka med morgondagen kanske det är dags att börja vandra mot sängen och lägga huvudet på kudden och framförallt lägga sig ner i sängen under täcket ;-) Gärna med en fot utanför så det inte blir föör varmt! Knasidéer man har bara för att det ska vara så skönt som möjligt att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela