AfroDans

Publicerad 2009-11-16 21:12:52 i Träning/Gymnastik,

Har varit hemma en timme nu efter att ha tränat mina kidz och tränat AfroDans själv. Som vanligt gick det superbra och jag tar i som en tok nästan så jag svimmar, höhö. Gillar att slita mig igenom träningspass känns som att det ger liite mer då ;-)
Man ska tycka att träning är kul och det här är verkligen superkul, det slår inte Gymnastik men näst intill!

Idag fick jag veta vad en av artisterna heter som sjunger en av låtarna vi dansar till. Han heter Zifa, grymt bra låt dock hittade jag den inte på youtube så kan inte lägga upp den här. Men för er som har spotify eller liknande kanske vill lyssna ?

Då går det bra att söka på "Zifa" och det är låten "High" vi dansar till. Lovely!
Jag är svettig så snart ska jag hoppa in i duschen, kanske stå lite på händer först =D

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-11-17 11:35:17

halkar in :) Vilken fin blogg du har! tänkte passa på att tipsa dig om tävlingarna jag har i min blogg, där du bla kan vinna ett presentkort på 250 kr hos Kiddoz.se eller en massa läckra virkade frukter!



Hoppas allt är bra med dig? O hoppas det är okej att jag lägger till dig bland mina favoriter? För här kommer jag absolut titta in igen :)



kram Lina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela