Borttappad och återfunnen

Publicerad 2009-11-03 22:03:23 i Allmänt,

Hann aldrig berätta igår då jag slocknade ganska kvickt på kvällen, men igår när jag tog bussen hem från centrum så åkte en av mina mobiltelefoner (ja, jag har två..) ut ur fickan vilket jag inte märkte förrän jag skulle gå iväg till gympaträningen. Fick panik och sprang runt som en galning och letade hemma fast jag hade bråttom ner till träningen, men mamma och lillasyster fick som uppdrag att leta efter den. Jag hade världens tur!

Mamma hade ringt till telefonen och precis efter så ringde det från min telefon till mamma, då var det en som hade suttit på telefonen. Så hon tog hand om telefonen och så fick jag komma och hämta den idag. Tusen tack säger jag bara, jag som nyss laddat på med pengar och allt. Den människan är guldvärd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela