Carmina Burana

Publicerad 2009-11-26 21:11:25 i Bilder,

Som sagt min syster var ju med och sjöng i konserten Carmina Burana och det visade sig att jag var bekant med fler som var med, några cirkusartister. Det var ungefär den man tittade på, kören är ju inte så jättemycket att se på bara man hör så :)


Häftet man fick så man kunde följa med vilken sång de sjöng och vilka som medverkade etc..
Men att se vilken sång de sjöng var omöjligt, de sjunger ju för guds skull på Latin och de fattade varken jag eller min syster jag satt bredvid..

Orkestern.

Hela hallen fylld, kör och orkester.

Lillasyster stog på högersida längst ner, men jag har ju inte världens bästa kamera så ingen bild på det.

I nästa inlägg kommer lite klipp så ni får se och höra lite också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela