Darrade som ett asplöv

Publicerad 2009-11-12 14:41:32 i Allmänt,

Det var precis vad jag gjorde när jag skulle hålla mitt tal idag, fattar inte varför jag var så nervös. Lite nervös brukar jag vara inför redovisningar och så men inte som idag, det var helt galet. Hjärtat slog som jag vet inte vad och jag skakade huur mycket som helst. Snacka om nervositet. Nu är det över i alla fall vilket känns sköönt!

Imorgon har jag bara en lektion vilket är ännu skönare.
Snart ska jag ta och pallra mig iväg till jobbet, det ska bli roligt. Hörs senare ikväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela