Engelskaprov

Publicerad 2009-11-06 09:30:31 i Allmänt,

Usch och fy för att börja dagen med ett svårt jäkla engelska prov när man sovit dåligt som jag vet inte vad..Låg och läste min engelska bok till halv tolv igår sen skulle jag bara ta en vilopaus innan jag skulle gå och borsta tänderna och klä på mig pyjamasen.. Jag vaknade istället kl tio i tre mitt i natten på samma ställe som jag lagt mig i sängen halv tolv, hoppsan tänkte jag och slet av mig alla kläder och släckte lampan och la mig igen. Sen blev det ingen rolig morgon, upp strax efter klockan 6 för att hinna med allt jag skulle fixa på morgonen...

Nu är jag trött och har ont i ögonen efter att jag har läst massa engelska.. Blääää!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela