Fredag och glad

Publicerad 2009-11-27 15:50:22 i Allmänt,

Idag har jag jobbat, 07:00-15:00 fast fick gå lite tidigare. Pratade även med familjen där jag jobbade och idag fick bli mitt sista intro-pass, vi strök alltså det jag skulle jobba nästa söndag. Det känns superduper bra att äntligen få börja gå lite själv. Det går ju så himla bra tycker både jag och föräldrarna, ingenting att anmärka på!
Ska maila min arbetsgivare så vi kan boka in mig på lite pass och såå, åh det känns så himla bra att äntligen ha ett jobb !! Det jag längtar efter nu är min första lön ;-)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-11-27 20:09:27

Svar: Usch, tråkigt.. Jag skadade också mitt knä för ett par år sedan men som tur är så har jag inga problem med det nu, men en hel del andra skador. Ja jag tränar och tävlar i truppgymnastik :)

Postat av: Anna

Publicerad 2009-11-27 20:29:44

Svar: Jag har och har haft problem med hela min rygg i 3 år nu så det är ganska motigt stundtals. Sen är det ju lite fötter och benhinnor men det kommer och går mer.

Jag tränar i Nikegymnasterna från linköping men tävlar i Östgötagymnasterna som är en sammanslagning med ett lag från norrköping och ett från nike på grund av att vi är så några som ligger på samma nivå i dem enskilda föreningarna.

Postat av: Anna

Publicerad 2009-11-27 20:47:59

Svar: Jo, det känns som om det är något man får ta om man ska träna gymnastik :) Ja det är jag i filmerna, åh tack så mycket :) Vi satsar på att få ihop lag och varv till senior SM nu i maj.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela