Håååltimme

Publicerad 2009-11-12 11:05:07 i Allmänt,

Ja här sitter jag och har inte alls särskilt mycket att göra, kanske borde ta mig en tupplur? Gick ju inte upp särskilt sent imorse lixom..  Sitter och väntar på att klockan ska bli halv 1 och svenskan ska börja. Då ska jag hålla mitt tal, det kommer förhoppningsvis gå bra.
Liite nervös kommer jag ju att vara men men, det kommer gå fiiint :)

Hoppas ni har en bra dag, jag hinner nog inte uppdatera något mer förrän jag kommer hem från jobbet ikväll, slutar 21.00 så det blir en sen update i så fall!!

Kraaam ♥ ☻

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela