Ingen skola..

Publicerad 2009-11-09 09:16:17 i Allmänt,

..Förrän klockan halv två. Då börjar min första och enda lektion för dagen. Störigt, dock ganska skönt för då hinner jag göra lite läxor som jag varken hann eller orkade göra klart i helgen. Det är ju skönt!

Igår så somnade jag typ klockan 20.00 det var såå skönt sen vaknade jag en stund vid midnatt men somnade fort om igen och vaknade inte förrän klockan ringde imorse klockan 07.00. Snacka om att få sova läänge. Men jag var ju inte toppenpigg igår så det var helt underbart!

Nu ska jag försöka plugga lite grann!
Ha en bra måndag och start på veckan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela