Jag har lyckats..

Publicerad 2009-11-17 17:02:58 i Allmänt,

..Med något som jag trodde var näst intill omöjligt. Jag har fått IG på ett engelska prov. Usch och fy så dåligt jag vet ju att jag är bra på engelska egentligen, visserligen så var alla prov vi gjorde riktigt svåra och jag hade inte hoppats på så bra betyg men ett G hade jag väl i alla fall förväntat mig. Jaja får kämpa vidare helt enkelt.
Sedan säger läraren att man ska försöka jobba mer med engelskan hemma och göra övningarna i boken för att förbättra sin engelska, men hur ska det gå till om man inte får något facit ??

Det är nämligen så att vissa klasser inte har några lektioner dom kommande 3 veckorna då många har praktik, jag kommer dock vara så gott som ledig. Ska prata med min lärare imorgon eller på torsdag och hinns inte det med så får jag ta det på mail. Jag vill ju vara bra på engelska för jag älskar språket men ska jag lära mig någonting måste man ju kunna rätta sina fel!

Så just nu är jag inte på toppenhumör men det går väl över. Snart är det middag och sedan så ska jag plugga!!


En gammal bild på mig med väldigt rosa hår.
HT - 07

Kommentarer

Postat av: Teresa / Tumadre

Publicerad 2009-11-17 18:04:53

Åh, så häftigt det såg ut med ditt rosa hår! :-)



Yes, Alice's runda goa kinder har försvunnit på ett år och Antonio ser plötsligt mer ut som ett barn än en bebis.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela