Julpyntar

Publicerad 2009-11-28 17:20:55 i Bilder,

Nu har jag julpyntat mitt rum med en stjärna i fönstret och istället för min nattduksbordslampa så har jag satt dit en ljusstake. Det blev mycket fint tycker jag, älskar julen och att pynta inför första Advent och så för då vet jag att snart, snaart fyller jag år. Mycket riktigt om exakt 10 dagar idag så blir jag hela 18 år, av någon anledning tycker jag alltid att det är ganska stort att fylla år. Det är på något sätt viktigt för mig att hela tiden bli ett år äldre kanske för att alla mina kompisar nästan alltid är äldre än mig.



Så här fint blev det :)
Mysigt som bara den!

Kommentarer

Postat av: Sandra E

Publicerad 2009-11-29 10:28:00

Haha efter att du fyllt 18 år gumman så behöver du inte bry dig om att alla vänner är äldre än dig längre:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela