Kanelbullar

Publicerad 2009-11-26 20:31:53 i Bilder,

Så här kan det se ut när jag bakar bullar, som jag gjorde i söndags. Dom blev riktigt goda och superfiina blev väldigt nöjd för det var typ första gången jag bakade själv!


Jag kavlar ut smeten och som ni ser har jag både mjöl i ansiktet och på kläderna...
Överallt helt enkelt!

Bullarna innan de har gräddats i ugnen.
Lillasyster penslade dem och strödde på pärlsocker på dem!

Bullarna när dem var färdiga, supergoda! MUMS!
Nu ligger dom i frysen tills den 8e december!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-11-26 22:10:22

nu komenterar jag flera inlägg på samma gång.

Nr 1. Din gymnast som sa det måste ju vara helt underbar, gud vilken klockren konversation! =D

Nr 2. Vem fick du tröjan av? den var jättefin på dig :) precis din osa färg

Nr 3 Jag längtar tills den 8 de så jag kan få äta upp alla bullar som du har bakat ! =D

Du ä bäst, ha det så bra i London och kom ihåg att posta ett kort till mig :) <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela