Kyligt!

Publicerad 2009-11-04 16:12:06 i Allmänt,

Fyyy vad kallt det var på övningen uta i Nynäs idag, usch och fy säger jag bara. Trots varmklädd, kemdräkt, en overall så var det svinigt kallt. Men en Large dräkt med skor i strl 45 passade inte mig så bra, man såg verkligen ut som en Michellingubbe ;-). Tunna strumpor då jag glömt sockorna resulterade isbitar till fötterna. Långdraget som bara den. Samling 07.00 imorse och var väl ute i Nynäs strax efter klockan 08.00, övningen drog inte igång förrän efter 10 någon gång, sen kom jag inte in förrän halv två. 0-gradigt ute, blåst och snöö! Snön var både positiv och negativ, men kallt som bara den!
Men jag kom hem helskinnad och har fått tillbaka min normala kroppsvärme nu :)

Somnade lite i bilen på väg hem, det var skönt. Skulle kunna gå och sova en stund till. Hehe..
Hoppas ni har haft en lite varmare dag än mig!

Linnéa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela