Långpromenad

Publicerad 2009-11-20 10:28:36 i Allmänt,

Jag har en låång promenad framför mig idag här på förmiddagen, eftersom jag inte har varken busskort eller bankomatkort kvar kan jag inte bara gå och köpa ett nytt busskort. Utan jag måste gå till banken för att ta ut pengar och fixa nytt ID kort.. Ska först gå ner till min station och kolla om dom har fått in någonting där, har dom inte det så får jag gå vidare till nästa station och centrum där min bank finns. En halvtimmes promenad för att fixa ID kort och köpa ett nytt busskort! Galet.

Jaja jag kanske inte ska klaga får ju röra på mig i alla fall och det är alltid nyttigt, men känner mig inte så peppad eftersom det är inte världens bästa väder ute nowdays..
Sedan blir det att åka in till staden för att träffa syster Ronja!!

Hoppas ni får en bra fredag gott folk! ♥


Colors make me happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela