London imorgon!

Publicerad 2009-11-28 22:12:24 i Allmänt,

Jag kan inte fatta att det är redan imorgon som jag ska åka till London med mormor och morfar och storasyster S. Helt galet det kändes ju inte som att de var allt för länge sedan vi beställde biljetter och jag var superglad för att resan äntligen skulle bli av, ååh det här kommer bli såå bra! Det vi har planerat in är är shopping på Primark, en åktur med London Eye, gå på Madame Tussauds och gå förbi Cyberdog affären. Sedan ska jag åka till några speciella tunnelbanestationer bara för att jag vet att dem kan ha filmat in vissa delar av Harry Potter där ;-)

Det här kommer bli en sjukt bra resa och ni kommer få se mycket bilder sen när jag kommer hem, juste en sak till vi kanske ska göra som jag hittade ikväll var musikal på Arts Theatre och då ska vi se "Christmas Carol" av Charles Dickens. Det skulle vara riktigt häftigt!!

Imorgon åker jag så då kommer jag, som ni säkert redan listat ut, inte uppdatera på några dagar. Jag kommer försöka uppdatera något imorgon typ ett litet "Hej då" - inlägg eller så. Sedan kommer det nog inga inlägg förrän på fredag, tyvärr. Kommer inte ha någon dator eller något med mig så det får vänta tills jag kommer hem!

Packningen är redan färdig jag och syrran har en packning tillsammans som sammanlagt väger 9 kg, niice. Sedan ska vi shoppa resten, lovely!

Kram på er allihopa !! ♥

Kommentarer

Postat av: Diana ♥

Publicerad 2009-11-29 12:16:07

GLAD FÖRSTA ADVENT! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela