Min helg!

Publicerad 2009-11-15 21:30:26 i Allmänt,

Har varken haft tid eller särskild lust att skriva här i helgen. I fredags jobbade jag till klockan 21, sen var det bara hem och byta kläder sen var jag på inflyttningsfest. Det var trevligt!

Sen i lördags var det upp tidigt för att träna mina små-kidz, det gick superfint! Dom är så duktiga, lite tråkigt bara att det endast var 4 barn i första gruppen. Många som är sjuka nu..
Sen gick jag till nästa gympahall för att träffa Ronja, vi åkte sedan in till stan för hon skulle inhandla en sak inför kvällen, sen mötte vi hennes bror och började planera juluppvisningen!

Kom hem sent, var förbi macken och träffade Zenya käkade då mat som jag inte gjort på hela dagen då det inte hunnits med. Gick hem och mötte upp Tina på vägen, vi kollade på tv, åt lite chips satt vid datorn och hade det allmänt trevligt! Gick och la oss vid tolv, vaknade tjugo i ett idag (söndag).. Snacka om att sömnen behövdes, i alla fall för min del!

Idag har jag inte gjort så mycket, varit med Tina halva dagen och sen bara kollat på tv.. Haft söndag helt enkelt :)

Hoppas ni har haft en trevlig helg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela