Rolig konversation med barn.

Publicerad 2009-11-23 23:16:32 i Allmänt,

Nu är jag hemma igen efter en helt underbar promenad med underbara Malin ♥ Sa tidigare ikväll att jag skulle uppdatera en hel del för att det hänt massor, men nu har jag helt glömt bort vad de va jag skulle berätta..
Men men.. Kan berätta om en konversation jag hade med mina barn på gymnastikträningen idag, för den var rolig!

Barn: Är du vuxen än?
Jag: Nää, men och 15 dagar då fyller jag arton och då blir man vuxen.
Barn: Har du några barn?
Jag: Nä jag har inte fått några än..
Barn: Ska du få barn?
Jag: Nää, jag har ingenting i min mage än så de kommer nog dröja ett tag.
Barn: Jaha, men om du äter lite mera ägg så kanske du får barn snart
(snacka om att jag höll på att tuppa av här, haha!)
Jag:
Ja, jag får pröva det. Jag kanske ska försöka hitta en kille till mig först istället..
Barn: Har inte du någon kille? (förvånad)
Jag: Nää, inte än.
Barn: Nehe, bor du ensam då?
Jag: Ja absolut... Eller nää, jag bor med mina föräldrar och min lillasyster!

Jaa, vad ska man säga ?! Barn är ju som dom är, helt underbara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela