Schtädar

Publicerad 2009-11-28 15:15:08 i Allmänt,

Jag städar mitt rum, det är ju första advent imorgon så då måste det vara fint. Började städa lite i veckan men kom inte så värst långt så nu måste jag fortsätta, damma av hyllor och tvn och lite sånt. Sen blir det att dammsuga och torka golvet, en sak som är skönt är att allt som låg på golvet i början av veckan är nu putsveck borta!
Såå, det är bara ge gärnet nu alltså !!


Bara för att jag hittade den.
Här har jag glasögon och går i 6an ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela