Somnade bums

Publicerad 2009-11-03 07:55:51 i Allmänt,

Japp det gjorde jag igår, kom hem efter att ha tränat barnen och själv varit på Afrodans. Åt lite mat och hjälpte mamma med att skicka iväg ett skolarbete, sen la jag mig på sängen och slockande bums. Klockan var nog inte mer än halv 10 men den sömnen behövdes nog. Hade känt mig svimfärdig och illamående till och från hela dagen. Inge roligt alls.

En rolig sak var brandstationen, vi hade kall rökdykning. Jag och bejjbi var lite ringrostiga då vi inte rökdykt sedan i våras någon gång. Men brandmännen som kollade oss tyckte vi ändå var duktiga men det var vissa grejer vi var tvungna att tänka på till nästa gång. Då ska vi ju faktiskt göra varm rökdykning tror jag. DET ska bli spännande!

Har varken första ELLER sista lektionen idag, skönt!! Så nu sitter jag och chillar lite så här på morgonkvisten, ska leta lite info och Evert Taube :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela