Song of Solomon

Publicerad 2009-11-05 19:39:41 i Allmänt,

Den engelska boken håller jag på och läser, den är svår att förstå för det är jättesvår engelska och det är superlånga kapitel. Det är jättejobbigt att läsa och jag har ett helt kapitel kvar att läsa och det kommer ta dryga timmen :/ Inge vidare kul, sen måste jag komma på vad jag ska ha tal om på svenska nationella nästa vecka..
Kommer behöva plugga en hel del i helgen, fast jag vill göra lite andra saker. Men imorgon blir det plugg på lördag lite plugg och träna småkidsen och vara med Tina. Sen på söndag ska jag förmodligen till Järfälla och kolla på gymnastiktävling, sen på kvällen får det väl återigen bli lite plugg!

En helg med små ljusglimtar lite varstans, det blir nog bra så :)
Hoppas ni har haft en bra torsdag, det har jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela