Studerar

Publicerad 2009-11-16 14:05:29 i Allmänt,

Har varit ute på långpromenad med Malin för ett tag sedan, vi har inte setts på evigheter så det var verkligen på tiden. Det var skönt att prata av sig lite grann och bara gå och andas in massa frisk luft!
Hade bara en lektion idag då jag inte hade någon brandstation så det var ganska sköönt, nu ska jag precis sätta mig och studera lite Pedagogiskt Ledarskap. Jag har nämligen prov på torsdag men det ska nog gå så braa såå!
Det är faktiskt en ganska rolig kurs och väldigt välbehövlig för mig då jag är gymnastiktränare. Har lärt mig ganska många bra saker faktiskt :)

Hoppas ni har en fin måndag och bra start på veckan!



Jag och Malin, Januari -08.

Kommentarer

Postat av: TWINS

Publicerad 2009-11-16 16:33:40

Tjo =) haft en bra dag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela