Sun is shining

Publicerad 2009-11-21 12:56:51 i Allmänt,

ÄNTLIGEN, säger jag bara. Det var inte igår man såg klarblå himmel och solen lysa helt underbart tycker jag, det var en ren fröjd att gå upp tidigt för att gå och träna dom små barnen. Luften blir så himla frisk och skön att andas in dessutom så blir man piggare och gladare. Lovely!

Mina barn är så himla duktiga också, så himla stolt man blir som tränare. Att det är JAG som har lärt dom nästan allt dom kan. Utan mig hade dom inte kunnat mycket av det dem kör idag. Glader :)
Michelle hjälpte mig idag för dom andra tränarna kunde inte komma idag och det gick superbra, jag och Michelle tränar verkligen bra tillsammans ;-)



Soool :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela