Svenska B Prov, Nationella Skriftligt

Publicerad 2009-11-18 13:41:43 i Allmänt,

Nu är det avklarat äntligen, har 1 prov kvar på hela terminen det känns ganska soft faktiskt !! Provtiden på detta prov var 5 timmar, jag satt 4½.. Fett länge som tur var hade jag med mig lite att äta. Typ några bananer, en clementin och två kexchoklad :) Allt för att inte blir trött, plus två flaskor med vatten!

Jag tror det gick hyfsat bra men ska inte hoppas allt för mycket inte, får väl se sen vad det blir för resultat men jag hade nog inte kunnat göra det mycket bättre!

Nu ska jag plugga vidare, har ju prov imorgon också! På fredag STUDIEDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela