Sweeeeet!

Publicerad 2009-11-10 21:44:40 i Allmänt,

Imorgon blir en lagom chill dag såg nyss att jag fått ett sms från skolan, min första lektion är inställd då min lärare har sjuka barn. Så det resulterar att jag bara har en lektion. Härligt säger jag, andra säger det är fuskigt! Hehe :)
Dock fick vi ju en till uppgift vi skulle göra istället men men, det löser sig alltid.

Sen har jag en sak att berätta. Imorgon är det första dagen jag ska JOBBA! Första dagen på min intro-kurs till att bli personlig assistent. Det ska bli riktigt spännande faktiskt. Får verkligen hoppas att det går bra för mig, måste gå några pass som intro först alltså gå med en annan assistent och lära mig hur allting fungerar innan jag får börja gå själv. SPÄNNANDE!

Imorgon kommer bli en bra dag, nackdelen är att jag missar friståendeträningen.. :(

Nu ska jag försöka ta mig an det där talet som gå käpprätt åt pipsvängen dåligt, hualigen!!
Kram på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela