Tävling - Lieman

Publicerad 2009-11-06 09:35:55 i Allmänt,

Japp idag har vi tävling i skolan, alla 3or ska klä ut sig till något Halloweenigt. Vi hann inte ha tävlingen innan höstlovet så nu har vi den efter, Halloween tävling sen ska de "neutrala" lärarna (hälsoteamet,SYV,kurator,Coach,Sjuksköterska) bestämma vilken klass som klätt ut sig bäst. Så det är bara att ge gärnet dessapoäng är viktiga då alla 3or under hela året ska samla på sig så mycket poäng som möjligt för att få springa ut först på studenten sen!

Min klass ska vara Liemän/Döden, temat vi fick blev vi tilldelade. Jag har gjort min egen lie och har lakan och två tröjer jag kan välja mellan att ha. Sen ska jag sminka mig lite smått också, ska försöka knäppa kort ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela