Use of English

Publicerad 2009-11-10 16:22:23 i Allmänt,

Hade engelska prov idag och det gick sämst. Dagen har varit allmänt chill, knappt gjort ett dugg i skolan. Det som var mest ansträngande var faktiskt idrotten där vi hade Friskis&Svettis pass. Snacka om att man har en ganska hurtig lärare, haha..

Har typ ingenting alls att skriva här just nu jag måste sätta mig och skriva mitt svenska tal som jag ska ha på torsdag, är inte så peppad vet knappt vad jag ska prata om. Det är lixom muntliga Nationella.. Nästa vecka så är det skrivdelen då har man hela FEM timmar på sig Oh my! Det gäller att ha med sig lite snacks och dylikt då så man orkar med!

Nej nu ska jag ta mig i kragen och plugga, sen är det ledarmöte halv 8 ikväll. Då får jag träffa my lovely sister Ronja :)
PUSSPÅER! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela