Working 3 to 9

Publicerad 2009-11-12 22:10:24 i Allmänt,

Hemma från jobbet och supertrött efter en superlång dag. Den här dagen har ändå varit bra på sitt sätt, fick testa lite nya saker och göra lite mer själv på jobbet idag det känns faktiskt väldigt bra, dock lite ovant men roligt. Har inte så mycket att skriva om egentligen, det gick bra att jobba men känns lite segt när man inte är superpigg så snart ska jag sova så jag orkar med morgondagen då den kommer bli minst lika lång som idag.
Har massa nya pass inplanerade nu också så det här kommer gå fint tror jag!

Imorgon är det fredag, det ska bli skönt. Får inte sova ut förrän på söndag för på lördag ska jag ju träna mina små-kidz :-)

GOD NATT! ♥


Syster L's små bebisar :) Såå fiina!
Tänk att de alla tre är från samma kull, men ändå så olika. Men ack så söta!

Kommentarer

Postat av: Diana ♥

Publicerad 2009-11-13 11:54:18

Det var det sötaste jag sett!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela