20 års äktenskap!

Publicerad 2009-10-21 22:16:54 i Allmänt,

Idag har min mor och far varit gifta i hela 20 ÅR! Hur galet är inte det ?! Riktigt lång tid... Kan inte ens föreställa mig att leva med en och samma person i över 20 år.. Snacka om att man måste passa ihop, eller nåt..
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, vet inte riktigt hur länge de varit tillsammans men min äldsta syster fyller ju 25 i vår så det är ju några år extra.. Ganska häftigt egentligen!

GRATTIS TILL ER! ♥
// Kram dotter nr 3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela