Aldrig!

Publicerad 2009-10-06 22:23:02 i Allmänt,

Nej jag gör nästan aldrig som jag själv säger att jag ska göra, vilket misslyckande. Först bestämde jag mig för att gå och lägga mig strax efter kl 20.. Sen kom jag ju igång med samhällsfrågorna så jag sköt upp tiden till 21, då banne mig skulle jag sova... Men icke, istället fick jag ju en trevlig kvällspromenad med Malin. Det uppskattas alltid, men jag kommer inte vara lika glad över mig själv imorgon.
Jaja, inte mycket att göra åt. Men en dag, någon dag då jäklar ska jag ha gått och lagt mig absolut senast (!!) klockan 22.00 !!


Nu ska jag sova! God Natt alla underbara människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela