Alla helgona helg = Halloween!

Publicerad 2009-10-31 19:27:59 i Allmänt,

Ikväll blir det Halloween party igen, har väldigt dålig fantasi så det blir ungefär samma outfit som förra helgen. Dock utan benfluffen och den korta kjolen. Nu blir det med en lite längre kjol och benvärmare istället. Det blir nog bra det :-)
Kan lägga upp bild sen när jag är färdig om jag hinner annars kommer det imorgon eller såå!

Idag har vi varit hos mormor och morfar för mormor fyllde år, det var trevligt. Åt massa mat och efterrätt som vanligt. Gott gott, men proppmätt !!!!

Nu ska jag fortsätta fixa mig! ♥
Ha en bra Halloween :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela